Witaj Świecie, Witaj Blogosfero!

Czytelnictwo spada, pisalnictwo wręcz przeciwnie – każdy dziś coś pisze – celebryci książki, politycy ustawy, obywatele listy otwarte, Znane Osoby blogi w blogosferze. Innymi słowy, pisać każdy może, choć jeden lepiej, inny trochę gorzej. Lecz kto nie pisze ten nie trenuje, zatem moje szkice potraktuj szanowny Czytelniku jak wprawki literackie i pamiętaj – wiele lat po tym pierwszym wpisie może nastąpić taki moment, gdy moje posty zostaną wydane w formie dzienników Wielkiej Autorki a Ty z satysfakcją wspomnisz “Tak, tak, pamiętam jej pierwsze nieudolne wprawki, a teraz jest taka poczytna, kto by pomyślał…” Czego Tobie (i sobie życzę)!

O czym będzie?

O świecie.

O czym nie będzie?

O tym, co mnie nie interesuje. Na pewno przypomnę sobie taką rzecz… musi być coś takiego… Jednak aktualnie nic nie przychodzi mi do głowy.

Dla kogo piszę?

Przepraszam, ale przede wszystkim dla siebie. Podobno, jak sie coś robi dla siebie, robi się z pasją, zaś jeśli robi się coś z pasją, wtedy inni to docenią. Zamierzam się zatem starać :)

Kim jestem?

W przyszłości Wielką Autorką i Myślicielką (hihi). Dziś człowiekiem, kobietą, nałogowym fanem wszystkiego co pisane i obserwatorem świata. Także marketerem, copywriterem, od czasu do czasu dziennikarzem, wielbicielką nowych mediów, żoną i matką. Niektórzy twierdzą, że jestem delikatnie mówiąc “oryginalna” (grzeczne określenie freeka). Nie wiem. Możę. Nie mnie to oceniać. Ty oceń Czytelniku.

Do następnego wpisu

Złoto U-sta

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

